Mar 10

Sponsorlu Bağlantılar


Yedigün 2014 yılında muhteşem bir kampanyaya imza atıyor. Siyah Kapaklı Yedigün ürünlerinden herhangi birinin altında çıkan şifreyi 7757′ye gönderen 1 şanslı talihli 2013 Model Porsche Cayman otomobil kazanıyor. Bu muhteşem otomobilin piyasa değeri yaklaşık 500.000 TL. Büyük ödülü kazanacak olan şanslı talihli 75-100bin TL arasında olan vergisini ödedikten sonra ödülünü teslim alabilecektir. 3 ay sürecek bu kampanyaya en az 1 Milyon üzerinde katılım olması bekleniyor. Ne kadar çok kapak gönderirseniz o kadar çok şansınız artar, ama 1 milyon katılım içinde ne kadar artabilir onu siz hesap edip ona göre gönderimlerinizi yapabilirsiniz. Katılan herkese bol şanslar dileriz. Kampanya ile ilgili tüm sorularınızı konu altına yorum yaparak sorabilirsiniz.

Uygunluk: Yedigün 2014 Porsche Cayman Çekiliş Kampanyasına Pepsi, Rabarba, Karbonat ve Tümer & Tümer Halkla İlişkiler Ltd.Şti çalışanları kampanyaya katılamaz.

Kampanya Süresi:   Yedigün 2014 Porsche Cayman Çekiliş Kampanyası 01 Mart 2014 (saat: 00.01) – 31 Mayıs 2014 (saat:23:59) tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.

Nasıl Katılırım : 01 Mart 2014 (saat: 00.01) – 31 Mayıs 2014 (saat:23:59) tarihleri arasında Türkiye genelinde satılan Yedigün logolu siyah kapaklı Yedigün pet şişe ürünlerinin (2,5 Lt, 2 Lt, 1,5 Lt, 1 Lt) herhangi birinden satın alarak kapaklarının altından çıkacak şifreyi, ad, soyad ve adres bilgileri ile birlikte tüm GSM Operatörlerinden 7757 nolu SMS hattına eksiksiz olarak kısa mesaj gönderen veya (ücretsiz) www.meyvenisec.com adresine şifreyi, ad, soyad ve adres bilgileri ile birlikte giren katılımcılar çekilişe katılma hakkı kazanacaktır. Eksiksiz bilgilerle gönderilen her doğru şifre için 1(bir) çekiliş hakkı kazanılır.  İkramiye tesliminde şifreli kapak ibrazı zorunludur.

Ödüller
: 1 Adet 2013 Model Porsche Cayman

Aynı zamanda, tüm katılımcılar çekilişsiz, kurasız günlük 30 dakika konuşma+30 SMS+30 MB mobil internet paketi kazanacaklar. Turkcell genç tarifeliler günlük 100 SMS+100 MB kazanır. Bu paket 24 saat geçerlidir ve günde sadece bir (1) kez kazanılabilir. www.meyvenisec.com’dan (ücretsiz) çekilişe katılan herkese günlük 30 DK+30 SMS+30 MB için geçerli yeni bir şifre verilir, katılımcı bu şifreyi 7757’ye göndererek mobil hediyeye hak kazanır.
Ödül otomatik kampanyaya katılanların hatlarına yüklenmiyor yani her türlü tüketiciden kontör alacaklar mobil internet paketini ödülünü alabilmek için…

Çekiliş Ne Zaman : Çekiliş 04.06.2014 tarihinde saat 14:00’de Beşiktaş 25.Noterliği Levent Cad. No:50/A T.S.Y.D Karşısı 1.Levent İstanbul adresinde bahçe katında noter huzurunda halka açık olarak yapılacaktır. 

Çekiliş Sonuçları :  Yedigün 2014 Porsche Çekiliş Kampanyası Sonuçları 7 Haziran 2014 tarihinde kampanyala.com adresinde açıklanacaktır.

written by admin
, , ,


36 Responses to “Yedigün 2014 Porsche Cayman Çekiliş Kampanyası”

  1. 1. BÜLENT DAMAR Says:

    MERHABA
    ÇEKİLİŞ SONUÇLARI TALİHLİYE TELEFONLA VEYA POSTA YOLU İLE BİLDİRİLECEK Mİ
    TEŞEKKÜRLER KOLAY GELSİN

  2. 2. admin Says:

    @ BÜLENT DAMAR – Çekiliş sonuçlarını sitemizden öğrenebilirsiniz.

  3. 3. necdet Says:

    75 100 bi ne vergisini ödeyeceğiz bildiğim kadarıyla tüm vergielri çekilişi yapan firma ödüyor siz sadece üzerinize alıyorsunuz alım satım işlemleri için oluşan tutarı ödüyorsunuz 2011 de bi arkadaşa passat çıktı bir firmadan 70 bin tl lik araba için sadece 900 tl masrafı oldu ve istanbula gidiş dönüş masrafı bu 75 100 binden emin misiniz?

  4. 4. BULENT Says:

    egerkı odulu kazanırsak bıze posta yoluyla ve ozellıkle cep telefonuyla bılgılendırme yapacakmısınız.teşekkurler

  5. 5. BULENT Says:

    USTELIK 1 MILYON UZERINDE KATILIM BEKLIYORSUNUZ VE BIZIM SANSIMIZ MILYONDA (1 )
    USTUNE 100 MILYONLUK VERGI VERECEZ…KAMERALAR NEREDE ACABA.BİRİSİ BUNUN ŞAKA OLDUGUNU SOYLESIN

  6. 6. admin Says:

    @ BULENT – Kazananlara posta yolu ile bilgilendirme yapılmaktadır.

  7. 7. murat yilmaz Says:

    Onun yerine 15 toyota auris verseniz ne makbula geçerdi hem katılım yūksek hemde 15 kişi istifade ederdi bu caymanın vergisi yūksek kimse bu 100 bin tl ödeyecek gūcū yok olsa idi kendisi bizzat galeriden 50000 tl öder alırdı

  8. 8. süleyman doğan Says:

    bu 75 bine bir açıklık getirirmisiniz nasıl ödenecek oo yaa

  9. 9. serkan Says:

    boşuna göndermeyin bir kamyon yedigün aldım ve dört arkadaş sabaha kadar benim adıma şifre atıyor laptoplardan… kimse boşuna hayal kurmasın….

  10. 10. gülüm Says:

    keşke vergiyle ilgili sorulara cevap verseniz .. bi açıklık getierseniz admin ?????

  11. 11. yasin Says:

    serkan arkadaş kamyonla yedigün alana kadar araba alsaydın daha iyiydi ben yedigün taşıyan tıra sipariş verdim bence sende fazla ümitlenme :)

  12. 12. Bekir///// Says:

    umut dünyası işte beyler her kez bana çıkacak havasında ama sadece bir kişiye çıkacak yani milyonda bir şansımız var hayal güzeldir hayalin bitiş tarihi ise 7 haziran sonra yine devam doğan görünümlü şahinee:(

  13. 13. Bekir///// Says:

    umut dünyası işte beyler her kez bana çıkacak havasında ama sadece bir kişiye çıkacak yani milyonda bir şansımız var hayal güzeldir hayalin bitiş tarihi ise 7 haziran sonra yine devam doğan görünümlü şahinee

  14. 14. Recep Says:

    Abi CAYMAN diyor ama, ben şimdiden caydım

  15. 15. ahmet Says:

    oynamak istiyorum

  16. 16. Demirkeser Says:

    Haydi hayırlısı

  17. 17. Bilinmezz Says:

    cep telefonundan da bilgilendirme olucakmıı?

  18. 18. emrullah kayaoglu Says:

    porcshe insaalah bana cıkar allah tan dua ederek bana cıkmasını istiyom

  19. 19. emrullah kayaoglu Says:

    kodu gönder porcshe yi kapp yaa baba
    zaza 23

  20. 20. rukiye Says:

    merhaba bir sorum olacak hadi odulu kazandim diyelim ama o 100 bini odeyecek durumum yok o zaman odulumu alamayacakmiyim yani o zaman cekilise katilmak niye ben anlamadim cevap verirmisiniz

  21. 21. admin Says:

    @ rukiye – ödülü kazanıp vergisini ödemezseniz ödülü hak kazanamazsınız. Bunun için çözüm yolu var tabi ki. Lüks araç satan galericiye gidip bir araç kazandığınızı bu aracın vergisini ödeyemediğinizi ve bu aracı satacağınızı söyleyin. Galerici sizin yerinize vergisini ödesin aracıya galericiye satın bu kadar basit :) Hem galerici sevinsin hem siz :)

  22. 22. Ömer Faruk Güllüce Says:

    Merhaba arkadaşlar vergi kısmına açıklık getireyim dedim. Kampanya koşullarında “İkramiyeye konu olan eşya ve/veya hizmetin bedeli içinde bulunan KDV+ÖTV gibi vergiler dışındaki vergi ve diğer yasal yükümlülükler talihliler tarafından ödenecektir.” şeklinde bir ibare var bildiğim kadarıyla buradaki ÖTV özel tüketim vergisi oluyorki bu vergi de bizim kastettiğimiz 100 000 TL olan kısım. Yani bu kısmı şirket ödüyor zaten. Haa bunun haricinde başka bir tane daha 100 000 TL lik vergi varsa o başka.

  23. 23. Dennis Says:

    Yoollayn arabayı :D

  24. 24. Mustafa Says:

    Aracı satan bayiyi tanıyorum arkadaşım.80 000 tl vergisi var.bunu kazanan talihli ödeyecek.kazanan kişiye yazılı tebligat yapılmak zorunda.

  25. 25. erhan Says:

    Yani garibana çıksa araba alamicak başka firmalarda araba kampanyası yaptı herşeyi kendileri ödedi yani paran varsa arabayı alırsın yoksa mal mal bakarsın

  26. 26. damla Says:

    yani gariban varsa arabaya mal mal bakarsın gariban yoksa arabayı alırsın

  27. 27. ali Says:

    bende çekilişe katıldım ama yedigün firmasını aradım kaç adet çekiliş hakkım olduğunu söyleyemiyorlar bence bu çekilişte talihli şimdiden belliki benim kaç adet çekiliş hakkımın olduğunu söyleyemiyorlar bence biz boşuna şifre yolluyoruz kampanyanın gerçekçiliğinden şüpeliyim.

  28. 28. Kardelen Says:

    Dun yolladim sifreyi soylediginiz sekilde ben gencturkcell liyim ama soylediginiz gibi 100 sms 100 mb internet gelmedi her operatore gonderdiginiz 30 sms 30 mb geldi neden ?

  29. 29. kaplan demirel Says:

    bu porsche yi çok istiyorum

  30. 30. kübra Says:

    Admin kapağın arkasındaki şifreyi hem internetten hem de telefondan mı göndermek gerekiyor yoksa çekilişe katılınmamış mı sayılıyor?

  31. 31. ünal Says:

    bence bu porşe zengin birine çıkacak eminim çünkü Her şeyi zenginlere veriyolar

  32. 32. ünal Says:

    bence bu araba zenginlere çıkıyor hep zenginler zaten

  33. 33. kübra Says:

    ben sadece internetten gönderdim de

  34. 34. Ramazan Düzenli Says:

    Selam bana çıksında vergisini bi şekil ödeyip alırız iş ona kalsın

  35. 35. VIOLA Says:

    sanırsınız arabayı kazandınızda vergisini sorun edıyosunuz arkadaş :)

  36. 36. admin Says:

    @ KÜBRA – internet yada telefondan göndermeniz gerekiyor. Yani tek bir yerden.

Konu Hakkında Yorum Belirtin :


Kampanyala.com, Akıllı Tüketiciler için nerede, ne zaman avantajlı alışveriş yapılır, alışveriş esnasında hangi banka kredi kartını kullanmak daha caziptir sorusuna cevap vermeyi amaçlayan günlük kampanya sitesidir. Kampanyala.com, firma ve bankalara ait güncel kampanya, indirim, çekiliş, taksit, promosyon, hediye, çek, kupon vb. habeleri güncel olarak verir. Akaryakıt, elektronik, giyim, aksesuar, mobilya, beyaz eşya, market, okul, finansal, kredi, otomotiv, cep telefonu, turizm vb. kampanyaları yer almaktadır. Kampanyala.com a gün içerisinde sürekli bilgi girişi ve güncellemeler yapılmaktadır. Kampanyala.com Pek çok site tarafından gizili veya açık izlenen ve alıntı yapılan bir sitedir.  Subscribe in a reader Add to Google Reader or Homepage Subscribe in NewsGator Online Add to My AOL Add to netvibes Subscribe in Bloglines